„De mire használhatnám a weboldalamat? Nem értek én ahhoz. Mire lehet jó egy weboldal? Mit csinál az nekem, hiszen csak alapvető információkat tartalmaz…. Honnan tudjam kit érdekel a weboldalam, a cégem, az amit képviselek?” – ilyen és ehhez hasonló aggályok és kérdések merülhetnek fel bárkiben, akinek van egy marketing-mentes weboldala. De mi van akkor, ha a weboldalt egyszerű kezelni, képes az online marketing feladatok jórészét elvégezni, sőt még azt is lehet róla tudni, kik nézik és milyen céllal? Ugye jó lenne…


Egyszerű, könnyen kezelhető

Elárulom, a weboldalak bizony lehetnek egyszerűek, emberien barátiak és felületüket tekintve könnyen kezelhetőek. Lehetnek olyanok, amiket akár saját maga, a weboldal tulajdonos is egyszerűen tud kezelni, ha akar, vagy akár delegálhatja azt egy munkatársának is. Ha valaki tud szövegszerkeszteni, van némi rálátása az internetes webműködésre, akkor többé nem kell várni a webmesterre, hogy az alaptartalmakat vagy egy képet, egy menüpontot megváltoztasson (persze külön díjazás ellenében), mert a cégünk által kínál weboldalak ügyfélbarátok, kezelésük hamar megtanulható. Nézzünk egy-két konkrétumot.



Arról már egy korábbi cikkünkben beszéltünk, milyen tartalommal bírjon egy weboldal, hogyan legyen olyan, ami célzottan a weboldal látogatóhoz szól, megragadja annak figyelmét. Most inkább arról szólunk, mik azok az egyszerű lépések, melyekkel akár Ön is könnyedén át tudja alakítani weboldala főbb részeit a nélkül, hogy ehhez szaksegítséget kelljen igénybe vennie.


Új tartalom létrehozása

Ki mondta, hogy a tartalomnak mindig változatlannak kell maradnia egy weboldalon? El kell különíteni a statikus (állandó) tartalmakat – ilyenek: céginformáció, elérhetőségi adatok, cégtörténet. – amelyek valóban állandónak mondhatók. De minden más változhat és változik is. Gondoljunk csak a referencia listára, a munkatársak bemutatására, a cég életével kapcsolatos friss hírekre, új szolgáltatásokra, új termékek bevezetésére, akciókra, felhívásokra. Akkor van újdonság, akkor van hír, amikor mi akarjuk. Minden változik, megújul. Már csak azon kell elgondolkodni, hogy a cégnél ki fogja ezeket a tartalmakat kezelni, mert elvégezni igen egyszerű: bejelentkezés után egy szövegszerkesztő felületen kell a szöveget létrehozni, majd kiválasztani, hogy a weboldal mely részében jelenjen meg. Ha minden rendben van, mind tartalmilag, mind helyesírásilag, már lehet is publikálni az új anyagot a weboldalon. Ugye milyen egyszerű?


Meglévő tartalom változtatása

A meglévő szöveges tartalom is könnyen módosítható, ha bármilyen adatváltozás lép fel, vagy új munkatárs elérhetőségét kívánják megjeleníteni az oldalon a többi meglévőhöz kapcsolva. A fentiek alapján szintén pár egyszerű lépésben, pillanatok alatt megújítható egy teljes céginformációs oldal.



Ezek az ügyfélbarát kezelési módok azonban nem érhetők el minden weboldalon.Cégünk az ún. CMS weboldalakat részesíti előnyben, főleg ezeket kínáljuk ügyfeleinknek, mivel nagyban hozzásegíti a megrendelőket abban, hogy valóban az jelenjen meg az oldalon, amit ők elképzeltek. Természetesen, ha nem kívánják saját maguk kezelni az oldalt, mi azt is elvégezzük.


 

A bejegyzés trackback címe:

https://webhaszon.blog.hu/api/trackback/id/tr812513030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása