A minap feltettem azt a kérdést, hogy lehet-e 2-3 nap alatt minden szempontból profi weboldalt készíteni?

Na erre kaptam hideget-meleget egyaránt. Bár az én szolgáltatási palettámon is megtalálható ez a típusú weboldal készítés, de nagyon nem tartom jónak - helyette inkább egy hasonló árfekvésű, de online marketing szempontból hatékonyabb és igazán hasznot hozó megoldást ajánlok ügyfeleimnek - ennek kialakítása azonban időigényes. Hiszen mi értelme van egy olyan quick weboldalnak, amiről soha nem fog tudni senki sem, s azt sem lehet majd elvárni tőle, hogy a látogatókat visszacsábítsa, s később vevőket generáljon belőlük.

A lényeg, hogy én védtem az igazamat: nem akarok esztergomi Suzuki gyártó lenni (bár minden harmadik magyarnak az van idehaza), inkább gyártok luxus autót kézzel és adok el belőle 12-őt egy évben. De legalább tudom, hogy ez utóbbi kiszolgálja majd a vevőt, s mindenki utánafordul ahol jár. Lesznek, akik csak azért ülnek be utasként, hogy elmondhassák: "na én már tudom, milyen a jó, a luxus", s azon lesznek, hogy kövessék a tulajdonost.

Ezen gondolatmenetemnek, a referenciáimnak köszönhetően és a fenti vita folyományaként megkeresett engem egy potenciális ügyfél, aki azért bíz meg engem egy munka-sorozattal, mert tetszik neki, hogy nem állok be a tömeg-gagyi üzembe 522 ezrediknek.

Köszönöm. Megszolgálom.

www.charlottesweb.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://webhaszon.blog.hu/api/trackback/id/tr262394067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása